Alternativer Trading Jern Butterfly


Iron Butterfly DEFINITION av Iron Butterfly En opsjonsstrategi som er opprettet med fire alternativer på tre fortløpende høyere strike priser. De to alternativene som befinner seg ved midtstreken, oppretter en lang eller kort overgang (en samtale og en med samme utsalgsdato og utløpsdato) avhengig av om alternativene kjøpes eller selges. Vingene (alternativer til høyere og lavere strykepriser) av strategien er opprettet ved kjøp eller salg av et kjeft (en samtale og en satt til forskjellige streikpriser, men samme utløpsdato). Denne strategien er forskjellig fra sommerfuglspredningen fordi den bruker både samtaler og sett, i motsetning til alle samtaler eller alle setter. BREAKING DOWN Iron Butterfly Iron Butterfly-strategien begrenser mengden av risiko og belønning på grunn av kompensasjon av lange og korte posisjoner. Hvis prisen faller dramatisk, og investor har en kort avstand til senterkursen, er posisjonen beskyttet på grunn av den nedre lange puten. Omvendt, når prisen på aksjen stiger, er investor beskyttet av den øvre lange call. Options Strategy Library Stock Options kan kombineres til alternativer strategier med ulike rewardrisk profiler for å møte behovene til enhver investering situasjon. Her er den mest komplette listen over alle kjente mulige opsjonsstrategier i opsjonshandelsuniverset, bokstavelig talt den største samlingen av opsjonsstrategier på internett. Siden det er bokstavelig talt hundrevis av mulige opsjonsstrategier, vil denne listen vokse over tid da vi dekker dem i detalj over tid. Sørg for at du bokmerker denne siden og sjekk tilbake ofte. Siste Valg Strategi Addisjon: Dobbelt Iron Butterfly Spread Antall Alternativer Strategier i Bibliotek: 109 Ukentlige Topp 5 Mest Populære Alternativer Strategier Basert På Våre Lesere Uke 1 Feb 2017 Grunnleggende Bullish Options Strategier Komplekse Bullish Options Strategies Grunnleggende Bearish Alternativer Strategier Komplekse Bearish Alternativer Strategier Grunnleggende Nøytrale Alternativer Strategier Komplekse Nøytrale Alternativer Strategier Grunnleggende Volatile Alternativer Strategier Komplekse Volatile Alternativer Strategier Beskyttende Alternativer Strategier Syntetiske Alternativer Strategier Alternativer Arbitrage Strategier Stock Based Options Strategier Viktig Ansvarsfraskrivelse. Alternativer innebærer risiko og er ikke egnet for alle investorer. Data og informasjon er kun gitt til informasjonsformål, og er ikke ment for handelsformål. Hverken alternativtradingpedia, mastersupport eller noen av dens data - eller innholdsleverandører skal være ansvarlig for eventuelle feil, utelatelser eller forsinkelser i innholdet eller for handlinger som er tatt i tillit til det. Data anses som nøyaktig, men er ikke garantert eller garantert. optiontradinpedia og mastersupport er ikke registrert meglerforhandler og støtter ikke eller anbefaler tjenester fra et meglerfirma. Meklerfirmaet du velger, er eneansvarlig for sine tjenester til deg. Ved å få tilgang til, vise eller bruke dette nettstedet på noen måte, godtar du å være bundet av de ovennevnte vilkårene og fraskrivelsene som er funnet på dette nettstedet. Opphavsrettsadvarsel. Alt innhold og informasjon som presenteres her i optiontradingpedia tilhører Optiontradingpedia og må ikke kopieres, omfordeles eller lastes ned på noen måte, med mindre det er i samsvar med vår siteringspolicy. Vi har et omfattende system for å oppdage plagiering og vil ta juridiske tiltak mot enkeltpersoner, nettsteder eller involverte selskaper. Vi tar vår opphavsrett VERY SeriouslyWe lærer deg å handle alternativer Kundeuttalelser Jeg ville bare sende deg et kort notat av takk for alt du har gjort for meg med Sheridan Options Mentoring. Jeg har hatt en veldig god 2015, og det ville ikke vært mulig uten å lage klassene og systemet for å lære meg håndverket. Det har tatt meg en bedre del av 3 år for å virkelig finne ut det og eie det (slow learner O)), men jeg føler meg virkelig som jeg kan fortsette å handle på denne måten for resten av livet mitt. Den vanskeligste delen for meg var å stoppe de dumme feilene, som jeg håper, håper jeg, jeg håper jeg handler, tror jeg var smartere enn markedet, og hevnhandel prøver å få pengene mine tilbake. - Les mer Ansvarsfraskrivelse VIKTIG MEDDELELSE Informasjonen på denne nettsiden er kun for utdanningsformål: Det er ikke representert at bruken av handelsstrategi eller handelsmetodikk vil generere garantert fortjeneste. Tidligere resultater er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Det er betydelig risiko for tap knyttet til handelsalternativer. Bare risikokapital skal brukes til handel. Handelsalternativer er ikke egnet for alle. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i disse markedene. Vennligst sjekk dokumentet somurlKnowYourRisk før handelsalternativer.

Comments